۱٫ خودتان را بهعنوان آژانس گردشگری متخصص معرفی کنید
یک جستجوی سریع آنلاین صدها آژانس مسافرتی را نشان خواهد داد، بنابراین شما باید ویژگی خاصی داشته باشید که بتواند شما را از دیگران متمایز کند. بر روی یک منطقه مناسب از بازار گردشگری تمرکز کنید، بهطوریکه مشتریان ویژه بهجای راههای دیگر بهسوی شما بیایند.
۲٫ درخواست کنید و ارجاعات را پاداش دهید
ارجاعات کلامی یک روش آزموده شده و درست برای ایجاد کسبوکار جدید است و حتی بسیاری از افراد به سخنان دوستان یا اعضای خانواده بیشتر از نقدهای درخشان آنلاین اعتماد دارند. به مشتریان فعلی تخفیف دهید که درنتیجه باعث رزرو بیشتر میشود. همچنین آنها برای شما تبلیغ کرده و بنابراین شما مشتریان جدید را نیز به دست میآورید، مشتریان فعلی شما در مورد مزایایشان شاد خواهند شد و نام تجاری شما همچنان رشد خواهد کرد.
۳٫ از سفرهای پیچیده فرار نکنید
برخی از کارمندان آژانسهای هواپیمایی از رزروهای پیچیده و یا سفرهای پرزحمت دوری میکنند. بااینحال، در نظر داشته باشید که اگر سفر ساده باشد، مشتریان میتوانند خودشان آن را رزرو کنند. از ارائه یک بسته تعطیلات کامل برای گروههای بزرگ، تنظیم سفرهای تجاری بینالمللی یا برنامه سفرهای دور دنیا برای بازنشستگان دوری نکنید.
۴٫ در شبکههای اجتماعی فعال باشید
رسانههای اجتماعی یکی از بهترین روشها برای ارتباط با مشتریان میباشد و استفاده از آن رایگان است. تکنیکهای بازاریابی نمیتوانند با بهروزرسانی یک صفحه فیسبوک یا ارسال یک عکس جدید در Instagram رقابت کنند، اما نتایج نشاندهنده همهچیز است. محتوای اصلی را اضافه کنید و بهطور حرفهای به هرگونه نظر یا سؤال برای بهترین نتایج پاسخ دهید.
۵٫ در تمام پلتفرمها یکپارچگی را حفظ کنید.
بهدقت در مورد اینکه چگونه نام تجاری خود را تعریف میکنید فکر کنید و سپس این موضوع را روشن کنید که آیا میخواهید بیزینس کارت و کارت ویزیت خود را در یک رویداد پخش کنید یا کاور شبکههای اجتماعی خود را طراحی کنید. اگر تخصصی دارید، باید روی آن تمرکز کنید تا مشتریانی علاقهمند به موقعیتتان را جذب کنید. مطمئن بشوید که در تمام پلتفرمها حرفهای هستید و تصاویری را که به اشتراک میگذارید مناسب و صحیح انتخاب کنید.
۶٫ یادگیری درزمینهی گردشگری را ادامه دهید و مدارک خود را برجسته کنید
راه دیگر برای برگزیده شدن شما، برجسته کردن تجربه یا آموزش مداومتان در این زمینه است. اگر اخیراً در یک کنفرانس در زمینه گردشگری حضور داشتید، این اتفاق را تبلیغ کنید. اگر سفر جالبی داشتهاید، عکسها و راهنماییها را برای دیگران ارسال کنید تا به آن مقصد بروند. اگر مدتی خارج از کشور زندگی کردهاید، از این مزیت استفاده کنید.
۷٫ برای لیدری کمک بخواهید.
حتی اگر در حوزه خود عالی و بینقص باشید، در افزودن مشتریان خود بدون رهبری به مشکل بر خواهید خورد. ارتباط با یک آژانس مسافرتی میزبان، کمک زیادی به ایجاد منافع مؤثر در افزایش مشتریان میکند.
۸٫ از تبلیغات آنلاین و چاپی ارزان قیمت استفاده کنید
کرتس (Kertes) که آژانس او یک صفحه در سایت شبکههای اجتماعی دارد میگوید که:
تبلیغات فیسبوک یک امتیاز است. فیسبوک و Pinterest واقعاً گسترشیافتهاند. مردم بهویژه نسل جوان در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی، دوست دارند به تصاویر نگاه کنند.
همچنین چاپ تبلیغات در رومههای محلی نیز ارزان است و حتی امروزه قرار دادن تبلیغات در مراکز دینی بسیار منطقی است.
۹٫ گزارشهای منظم مطبوعاتی منتشر کنید
از انتشارات مطبوعاتی یک یا دوصفحهای برای نوشتن خبرهای آژانس مانند تورهای جدید، جوایز و تبلیغات و همچنین برای تولید مقالات برای مجلات محلی و نشریات اینترنتی استفاده کنید. کرتس از آژانس Hartford Holidays از سرویس توزیع مطبوعاتی استفاده میکند که ۷۰۰-۸۰۰ مجله، رومه، مجلات تجاری و نشریات آنلاین را منتشر میکند. پدرسون (Paderson) از آژانس Smiles and Miles Travel میگوید:
ناشر من در مورد من و آژانسم در نشریات محلی مانند Easton Journal یا Easton Patch خبرهایی منتشر میکند. مشتریان دوست دارند با افرادی که در اخبار هستند ارتباط داشته باشند.
۱۰٫ تبلیغ تور یا آژانس مسافرتی از طریق توفانهای تبلیغاتی
گاهی میتوان به تنهایی یا با همکاری شرکتها یا وبسایتهای دیگر یک توفان تبلیغاتی برای ترویج یک نوع تور مانند تور دبی یا سفر یا رویدادی خاص استفاده کرد. این کار هزینهها را شکسته و به طرفهای مشارکت سود خوبی میبخشد.
منبع: آژانس مسافرتی چهار فصل
راه کارهای افزایش نرخ تبدیل تبلیغات در اینستاگرام
انواع روشهای تبلیغات برای تورهای گردشگری در عید در اینستاگرام
یک ,مشتریان ,آژانس ,استفاده ,مسافرتی ,تبلیغات ,آژانس مسافرتی ,کنید و ,در مورد ,از آژانس ,و نشریات
درباره این سایت